loading...
بتل رویال
حسام همتی بازدید : 11 دوشنبه 05 مهر 1400 نظرات (0)

اگر در زمان های قدیم به انسان ها می گفتند که خیلی از کارهای روزمره و اداری را با وسیله ای به نام کامپیوتر انجام می دهند کسی باور نمیکرد.

ولی امروزه همه کارهای اداری، دانشجویی  و حتی بازی و سرگرمی ما با کامپیوتر انجام می شود. گاهی خیره شدن بلند مدت به صفحه مانیتور هم خسته کننده است و هم برای چشم ضرر دارد. برای راحتی مطالعه مطالب کامپیوتر به یک پرینتر یا چابگر نیاز داریم یا برای مشاهده و تهیه یک قاب عکس بر روی دیوار میتوان از پرینترهای معروف خارجی مثل hp یا داخلی مانند پرینتر شکیل نگار استفاده کرد. امروزه دیگر خیلی سخت مطالب را روی کاغذ مینویسند و یا در دفتر یاداشت میکنند. در دنیای تکنولوژی با استفاده از نرم افزارهای معتبر کل کارهای اداری ، سازمانی و شرکتی را با کامپوتر انجام می دهند و در صورت نیاز مطالب را با استفاده از پرینتر روی کاغذ چاپ می کنند. اینکه به تعریف پرینتر و انواع مهم آن پرداخته و سپس به موارد مهم انتخاب و کاربردهای آن می پردازیم.

پرینتر چیست؟

چرا به یک پرینتر شکیل نگار نیاز داریم؟ (همه چیز درباره پرینتر و نیاز ما به پرینتر)

پرینتر (Printer)  که در زبان عامیانه و عادی به آن چابگر هم می گویند. پرینتر یک وسیله جانبی کامپیوتر است که توسط آن می توانیم مطالب یا تصاویر کامپیوتر را بر روی کاغذ چاپ کنیم. امروزه چون پرینتر وسیله ای است که در اکثر اداره ها و شرکت ها و بسیاری از مشاغل از آن استفاده می کنند و بسیاری از کارخانه های بزرگ دنیا این وسیله جانبی کامپیوتر را تولید می کنند. از کارخانه های بزرگ میتوان به Hp   ، brother  ، canon و پرینتر شکیل نگار اشاره کرد. میتوان برای در دسترس بودن و همچنین خدمات پس از فروش از پرینتر های داخلی استفاده کنیم و پرینتر شکیل نگار یکی از بهترین موارد داخلی است.

انواع پرینتر

امروزه بر حسب نیاز مردم و اداره ها پرینتر ها را در انواع مختلفی می سازند. که ما همه انواع مهم این پرینترها را خدمت شما عرض می کنیم.

پرینتر لیزری

این پرینتر ها به دلیل کیفیت و سرعت و دقت بالایی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این پرینتر که امروزه بیشتر مورد اقبال مردم قرار گرفته است و کارخانه ها و شرکت هایی نظیر hp  و پرینتر شکیل نگار بیشتر روی این مورد تمرکز دارند که محصولات متنوع و با کیفیتی تولید کنند.

پرینتر جوهر افشان

این پرینترها نسبت به پرینتر های لیرزی قیمت مناسب تر ولی کیفیت پایین تری دارند. در این چابگر ها از چهار نوع مخزن برای نگهداری رنگ ها استفاده می شود. به این مخزن ها کارتریج  می گویند. که در سه کارتریج آن رنگ های آب ، قرمز و زرد وجود دارد. و در کارتریج مشکی فقط شامل رنگ مشکی است. با استفاده از حرارت این رنگ ها پودر شده و بر روی کاغذ تزریق می شود. تعداد کمی از شرکت ها قابلیت تولید این پرینتر را دارند ولی شرکت های داخلی مثل پرینتر شکیل نگار این محصول را تولید می کند و همچنین با اعلام شرکت پرینتر شکیل نگار قابلیت چاپ روی لوح فشرده را نیز دارا می باشد.

پرینتر سوزنی یا ماتریسی

این نوع پرینترها که بیشتر در زمان های گذشته از آن استفاده می کردند. یک ریبون است که آغشته به جوهر بوده و حروف و تصاویر را از کامپیوتر به کاغذ منتقل می کنند. این پرینترها معمولا سیاه و سفید بوده و سرعت کمتری دارد و همچنین سر و صدای زیادی نیز دارد.

موارد مهم در انتخاب یک پرینتر

قبل از انتخاب هر نوع وسیله ای باید تحقیق مناسب در مورد آن محصول داشته باشیم که بتوانیم وسیله خوب با کیفیت و همچنین از لحاظ مالی مناسب شرایط خود تهیه کنیم. شرکت های داخلی و خارجی نظیر شکیل نگار و hp  در سایت خود انواع مدل ها را قرار داده است.

برای مثال ما میتوانیم با انتخاب یک پرینتر شکیل نگار تمام قابلیت ها ، مشخصات مثل سرعت چاپ ، کیفیت چاپ ، امکانات شبکه ای و.... را در روی سایت نگاه کنیم و پرینتر شکیل نگار مورد نظر خود را تهیه کنیم. در صورت به وجود آمدن سوال های دیگری در مورد پرینتر شکیل نگار میتوان با کارشناس های آن تماس و راهنمایی های مورد نظر را دریافت کرد.

در یک پرینتر هر چقدر سرعت چاپ بیشتر باشد میتواند تعداد پرینت های مورد نیاز را زودتر چاپ کند یا کیفیت چاپ که امروزه بیشتر مردم به آن توجه میکنند و کیفیت بیشتر به مارک پرینتر و نوع کاغذ بستگی دارد که اگر پرینتر شکیل نگار یا یک پرینتر با کیفیت دیگر بخریم این مشکل حل خواهد شد. رزولوشن پرینتر یا وضوح تصویر نیز مهم است و دقت چاپ پرینترها را نشان می دهد.

کاربرد پرینترها

چرا به یک پرینتر شکیل نگار نیاز داریم؟ (همه چیز درباره پرینتر و نیاز ما به پرینتر)

امروزه با نیازی که در کل جهان به پرینترها وجود دارد پرینترها را در انواع مختلفی می سازند. بیشتر سازمان ها و شرکت ها  و ادارات دولتی با توجه به کارایی خود پرینترهای مختلف را انتخاب کرده و استفاده می کنند.

در اداره های دولتی به دلیل کارایی بالاتر و کیفیت بهتر از پرینتر شکیل نگار استفاده می کنند. برای مصارف مختلف انتخاب پرینترها نیز متفاوت می باشد برای کسی که در زمینه عکاسی و چاپ عکس فعالیت دارد باید یک پرینتر حرفه ای تهیه کند.

اگر برای نیاز چاپ مدارک و اسناد نیاز به پرینتر داشته باشیم پرینتر جوهر افشان مناسب می باشد. ولی ما برای نیاز خانگی بهتر است از پرینتر شکیل نگار استفاده کنیم که هم پرینتر باشد و هم دارای اسکن و دستگاه کپی نیز می باشد و همه نیاز های خانگی یک خانواده را تامیین می کند. امروزه استفاده از پرینتر و داشتن آن در خانه بسیار ضروری می باشد.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب بالا ما باید در هر شغل یا شرکتی که باشیم نیاز یک پرینتر داریم. ما باید با توجه به کارایی و نیاز خود پرینتر را انتخاب کنیم که هم کیفیت کار ما خوب باشد و هم بتوانیم مدت زمان زیادی از آن استفاده کنیم.

ما با انتخاب یک پرینتر شکیل نگار همه نیازهای خود را از لحاظ چاپ متن و تصویر و همچنین کیفیت بالای آن تامین می کنیم‌. البته سرعت این پرینترها و نحوه اتصال آن که هم از طریق وای فای و هم از طریق کابل می باشد بسیار عالی است. در کنار این موارد خدمات پس از فروش پرینتر شکیل نگار و همچنین پاسخگویی کارشناسان مربوط به سوال های خریدار از موارد بسیار مثبت این شرکت می باشد. پیشنهاد ما برای استفاده راحت و داشتن کیفیت عالی چاپ استفاده کردن از پرینتر شکیل نگار گستر می باشد.

منبع:https://shakilnegar.ir/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 591